Márkaidentitás a digitális sportmédiában
Az előfizetéses digitális sportmédia vállalat, a The Athletic a Gretel tervező stúdióval együttműködve mutatta be új márkaidentitási rendszerét.
A két vállalt közös erővel dolgozota ki...
A technológia elfogadása egyenlő a hatékonyság növekedésével
A marketing foglalkozó vállalatoknak mindig vannak lehetőségei új technológiai ismeretek megszerzésére, főként ebben a gyorsan fejlődő társadalomban.
Azok a márkák, ahol szeretnék egyszerűsíteni az ügyfelek...
Öt ok, amiért szükség van a kosárelhagyásra irányuló kampányra
A Baymard Institute kutatásai azt mutatják, hogy az online vásárlók közel 70 százaléka vásárlás nélkül hagy tételeket a kosarában.
Az ügyfelek különféle okok miatt hagyják...
A járvány a digitális médiát is fenyegeti
Mivel a Covid 19 fenyegeti a digitális médiát, az iparnak a szemantikus (jelentéstani) célmeghatározás felé kell lépnie. Annak ellenére, hogy a fogyasztók minden eddiginél...
Forradalmi AR plakátkampányt kapott az HBO GO
Múlt szombattól kerültek ki Budapest és 10 vidéki nagyváros utcáira azok a plakátok, melyet bárki életre kelthet okostelefonja segítségével. A kiterjesztett valósággal operáló kampány...
Tavaly megközelítette a 260 milliárd forintot a reklámköltések összege
A teljes magyarországi reklámköltés tavaly 7,7 százalékos éves növekedéssel elérte a 259,69 milliárd forintot - közölte a Magyar Reklámszövetség elnöke egy budapesti szakmai konferencián...
A chatbotok jövője szakértők szemszögéből
A chatbot egy nagyon jól működő automatizált software, az AI és a folyamatosan változó internet használat között. Rendkívül hatékonnyá teszi az üzleti tevékenységet az...
Adatgyűjtési korlátozásokra kötelezték a Facebookot Németországban
Adatgyűjtési gyakorlatának megváltoztatására kötelezte a Facebookot a német szövetségi versenyhivatal (Bundeskartellamt), a hatóság csütörtökön kihirdetett döntése szerint a német felhasználók megakadályozhatják, hogy az amerikai...
A Facebook új eszközöket jelentett be a választásokba való beavatkozás ellen
A politikai hirdetésekre vonatkozó szabályok szigorítását jelentette be hétfőn a Facebook, hogy megnehezítse a külföldi beavatkozásokat a közelgő európai parlamenti (EP-) választásokba.
A tavaly kirobbant...
Fontos a webhelyek modernizálása és a vásárlói élmény növelése
Számos új frissítés került a Salesforce - Commerce Cloud platformjára, amelynek célja a szervezetek ösztönzése a webhelyek modernizálására és a vásárlói élmény növelésére.
A lépés...