A TUI Group megállapításai szerint a 2020-as évben a My TUI alkalmazás felhasználói köre 20 százalékos növekedést mutatott. Jelenleg, mintegy negyedmillió vendég használja aktívan. Az idei évre is a növekvő direkció a jellemző, mindez annak ellenére, hogy a konkrét vendég éjszakák száma az előző évekhez képest továbbra is csökkenő tendenciát mutatnak. Azonban az applikációk tekintetében felfedezhető igény növekedéséhez a fejlesztéseknek is alkalmazkodniuk kell. Ami azt eredményezi, hogy a digitális alkalmazások egyre inkább kielégítik a felhasználói igényeket. A TUI szakemberei szintén azon dolgoznak, hogy bővítsék az online elérhető szolgáltatások körét és minőségét. Nagy hangsúlyt fektetnek a vendégek egymás közti interakciójára is. A cél egyfajta közösség építés és a vélemények, tapasztalatok hatékony cseréjének elősegítése.
Megfigyelhető, hogy a szállásadók és szolgáltatók is egyre nyitottabbak, hogy minél több digitális platformon jelen legyenek. Ez pedig generálja az utazó közönség erősödő részvételét is, hiszen a több elérhető szállodai lehetőség, szolgáltatás, szélesedő kínálat vonzóbb a felhasználók számára.
Az eredeti cikk itt olvasható: https://makronom.mandiner.hu/cikk/20210203_zsebben_hordott_utazasszervezo