A szingapúri VResorts egy VR kereskedelmi és VR tartalom igazi újítónak számít a területen. Innovatív virtuális valóság megoldásaival üdülőhelyeket és szállodákat kínálnak a világ számos pontjáról.
A vállalat most elindította VR foglalási platformját – amely a katrgóriájában első – ahol a felhasználók kiválaszthatják úti céljukat, legfolalhatják szálláshelyüket és jegyeket vásárolhatnak a virtuális valóságon belül.
Ez az innovatív tartalomkészítő és metakereső platform lehetővé teszi az utazók számára, hogy a vásárlás előtt kiváló minőségű virtuális élményeket szerezzenek, ezzel biztosítva a versenyelőnyt a platformon lévő szállodák és üdülőhelyek számára.
Igazán különleges élmény a turizmus történet fejlődését végigkövetni, hiszen a 90-es években még csak az utazási irodákon keresztül érhettük el a világ különböző pontjait, majd megérkeztek a mobil technológiák amelyek megváltoztatták az iparágat és most tovább terjeszkedik az olyan diszruptív innovációk által, mint a VResorts platformja. Ez pedig előrevetíti, hogy a VR kereskedelem az offline termékek és szolgáltatók számára biztosít digitális koncepciót, mellyel bezetik a vállalkozásokat egy új korszakba.
A VR kereskedelem tökéletesen egyesíti az online és az offline vásárlás előnyeit egy platformon. Kényelmet biztosít a fogyasztóknak az árak összehasonlítására és az otthoni vásárláshoz, miközben érzékszervi szinten kapcsolódnak a termékhez vagy szolgáltatáshoz.
A VResorts platform segít a felhasználóknak a cél és a létesítmények „előzetes megtapasztalásában”, kiküszöbölve a hosszadalmas, felesleges tartalom szükségességét, és ez pozitívan befolyásolja az ügyfél tapasztalatait a döntéshozatalban. A szállodák és üdülőhelyek viszont részesülnek ebből a magával ragadó élményből, amelyet hatékony értékesítési és marketingeszközként lehet használni, emelve a márkakínálatot és a termék személyre szabását, ami valószínűbbé teszi az értékesítés átalakítását.
Kiküszöbölve a feleseleges és hosszadalmas tartalomkeresést a VResort platform segít a felhasználóknak az előzetes tapasztalatszerzésben, ez pedig pozitív befolyással bír a döntéshozatalban. A szállodák és az üdülőhelyek pedig hatékony marketing eszközként használhatják, emelve a márkahírnevet és a termékek személyreszabását, ami szintén az értékesítés átalakulását mozdítja elő.
Bár a technológiát eredetileg a turisztikai iparág fejlesztésére szánták, ettől függetlenül más területek termékeire és szolgáltatásaira is hatékényan alkalmazható.