A San Francisco-i Magpie Travel, a Tours & Activities szektor tartalomkezelési megoldásait kínáló vállalat bejelentette kiemelt disztribúciós partneri kapcsolatát a TourismSolved digitális marketing ügynökséggel, amely segít a túrák és a tevékenységek lebonyolításában, a közvetlen foglalások és a nyereséges növelésében.
A ContentSolved, a TourismSolved első szoftveres megoldása, amely az utazás és tévékenység szervezők számára egyszerű, megfizethető módon kínál professzionális szolgáltatásokat úgy, hogy azok megfeleljenek az OTA (Online Travel Aggregators) minőségi normáinak és könnyen optimalizálhatók legyenek.
“A tartalom minősége egyre kritikusabbá válik az üzemeltetők számára, mivel versenyeznek a forgalomért és a foglalásokért” – jegyezte meg Christian Watts, a Magpie alapítója és vezérigazgatója. “A kulcsrakész megoldás, mint a ContentSolved integrálása a platformunkba, segít az ügyfeleknek mindkét cél elérését minimális erőfeszítéssel és jelentős előrelépést jelent az élmény ökoszisztéma fokozásában.”
A partnerség révén a Magpie ügyfelei egy kattintással hozzáférhetnek a TourismSolved professzionális utazási írók listájához – lehetővé téve számukra, hogy azonnal elérjék a meglévő tartalmakat, új és egyedi tartalmaikat, vagy a meglévő tartalom fordítását. Az új tartalmat ezután pár napon belül automatikusan feltölti felülvizsgálatra és közzétételre.
“A ContentSolved segítségével zökkenőmentessé tesszük az operátorok számára a világszínvonalú professzionális utazási írók csapatának elérését, akik gyorsan optimalizálhatják a meglévő tartalmakat az átalakításhoz, miközben egyedi tartalmakat készítenek és lefordítják az új, organikus forgalmat” – mondta Robin Harnish, a TourismSolved társalapítója és üzemeltetési vezetője. “A Magpie erős disztribúciós platformjával való együttműködés további egyszerűbb opciót jelent az üzemeltetők számára, ha újra akarják építeni vállalkozásukat és növeli szeretnék a jövedelmüket a járvány idején is.”