A ClaimCompass, az egyik vezető európai utasjogi szolgáltató, amely segít az utasok kompenzációjában a repülési zavarok esetén. A vállalat beszerezte a Service nevű egyedi repülési kompenzációs rendszert, ami igazán fontos lépésnek számít a termékpaletta növelésében.
Az elemző technológiának köszönhetően az egyszerű beérkező levelekkel történő kapcsolatfelvétellel lehetővé teszi az alkalmazás számára, hogy azonnal megtalálja a korábbi és jövőbeli járatokat, megóvva a felhasználó pénzét, miközben tájékoztat a repülési zavarok és a szállodadíjak változásáról is.
Az alkalmazás, ami március eleje óta működik, lehetővé teszi a ClaimCompass számára, hogy az EU-n kívül is terjeszkedjen, fedezetet biztosítson az amerikai és kanadai járatokat igénybevevők számára, valamint szélesíti a vállalat termékpalettáját.
„Van néhány nagyon nyilvánvaló szinergia a ClaimCompass és a Service között és továbbra is nagyszerű élményt kívánunk nyújtani ügyfeleink számára” – mondta Alexander Sumin, a ClaimCompass alapítója és marketing igazgatója. „A meglévő Service szolgáltatást igénybe vevők részesülnek szakértelmünkből és az európai jogi hálózatból, míg a ClaimCompass ügyfeleknek lehetősége van védelmet élvezni akkor is, ha az EU-n kívülre repülnek.” – tette hozzá.
A ClaimCompass a koronavírus-járvány ellenére is pozitív mérleget tud felmutatni.
„Persze, láttuk már szebb időket utazási tech vállalatként. De szerencsések vagyunk, hogy jó pénzügyi helyzetben maradtunk, ellenállunk a viharnak és ott lehetünk az utasokkal, amikor az utazás újra folytatódik ”- mondta Tanya Mitkova, alapító és vezérigazgató.
A szolgáltatás úgy működik, hogy csatlakozik a beérkező postaládához, megtalálja az összes olyan korábbi járatot, amelyre az utazó kompenzációt kaphat készpénz, utalványok vagy mérföldek formájában, olyan zavarok után, mint például hosszú késés, lemondás vagy túlfoglalás. Ezenkívül proaktívan figyeli a közelgő járatokat, valamint a szállodafoglalásokat és automatikusan megtakarítja az utazók pénzét.