Az előfizetéses digitális sportmédia vállalat, a The Athletic a Gretel tervező stúdióval együttműködve mutatta be új márkaidentitási rendszerét.

A két vállalt közös erővel dolgozota ki a friss helymeghatározás és egy új vizuális stratégia alapjait, valamint egy merész új kampányt, amely bemutatja a The Athletic elköteleződését az intelligens, hosszabb formátumú sporttartalmak iránt. Az új márka kiemeli előfizetésen alapuló modelljének értékét, és megmutatja a társaság főcéljait.

“Régóta szerettük volna fejleszteni a márkánkat.” – mondta Charlotte Winthrop, az Athletic marketingért felelős alelnöke. “Ez az új alapítvány minden erejével azon dolgozik, hogy elmélyítsék a kapcsolatot a rajongók és az általuk szeretett sportágak között.”

A 2016-ban alapított The Athletic minőségi hátteret biztosít azon szurkolók számára, akik mélyebb kapcsolatra vágynak csapataikkal. A közönség és az írói kör bővítéséhez a The Athletic-nek fejlesztésekre volt szüksége. 2020 elején a vállalat együttműködésre lépett a Gretellel, a New York-i székhelyű dizájn stúdióval – akik többek között a Netflix, a Vice és a The New York Times The Daily podcast mögött is állnak – és közösen finomították az Athletic márka céljait.

Az új márkastratégia kialakításának érdekében a Gretel egy olyan felfedezési folyamatot alakított ki, melyben csapat szorosan együttműködött Alex Mather és Adam Hansmann társalapítókkal, valamint a vállalat Marketing és Design csapatának vezetőivel. Gretel Edmundson kifejtette: “Mélyre ástuk magunkat, hogy mi teszi a márkát egyedivé, így jobban megértjük, hogyan lehet meghatározni a különböző közönségszegmenseket és kiszélesíteni alapvető üzeneteiket, miközben megőrizzük a dinamikát és az energiát, ami az Athletic-et jellemzi.”

A Gretel workshopokat tartott minden érdekelt számára, köztük az újságírónak, valamint a sport rajongónak és a The Athletic olvasóknak. Ezek alapján átfogó stratégiát, tervezési rendszert, márka személyiséget és belső értékeket hoztak létre, amelyek egyediek és évekig felhasználhatóak a társaság számára.

A vizuális identitás építés célja, hogy összekapcsolja a rajongókat az általuk szeretett sportokkal, csapatokkal, városokkal és játékosokkal. A kampány az új identitási rendszerét működésbe hozva bemutatja a márka és az általa támogatott közösség erejét a The Athletic számára elérhető eszközöket bevetve, a vizuális tervezéstől, az egyértelműen megfogalmazott célig.

Simon Chong, a Gretel munkatársa elmondta: „A Gretelnél is sokan sportrajongók vagyunk, így az a lehetőség, hogy érdekeinket a dizájn iránti szenvedélyünkkel egyesítsük, arra késztetett minket, hogy létrehozzunk egy figyelemre méltó márkát a The Athletic számára, amely a sikeres terméket tartós márkává alakítja.”