Mint ahogy azt már megszokhattuk a Koenigsegg autói ritkaságszámban készülnek, az alacsony sorozatgyártás miatt. Nincs ez másképp a gyártó Jesko modelljével sem, amiből mindössze 125 darab lel majd gazdára.

Természetesen nem juthat akárki hozzá eme aszfaltszagattó csodagépezethez, hiszen csak a jóváhagyott vásárlók léphetnek be az online konfigurátorba és az igazi játék csak ekkor kezdődik, mivel a csupasz modell 443 400 dollárról (úgy 133 milliió forint) indul.

A luxushoz és a tökéletes dizájnhoz tartozik a Koenigsegg szénszálas karosszériája, amit zöld, kék, piros vagy lila árnyalattal 346 100 dollárért (nagyjából 104 millió forint), valamint tiszta karbon opciót 292 000 dollárért (körülbelül 88 millió forint) felárral kínálnak, de ennél jóval több árnyalat választható különböző árkategóriákban.

A konfigurátorral folytatott játék végére a Jesko alapmodell és a Jesko Absolut is egy milliárd forint fölé ugrik. Az utóbbi célja a Bugatti Chiron Super Sport+ által jelenleg tartott sebességrekord megdöntése.

A Koenigsegg mindig is a csúcsteljesítményre törekedett és ez most sem történik másképp. A spcifikációk is erről a tökéletességről adnak tanúbizonyságot. Az 5,0 literes duplaturbó V8-as motor, 1600 lóerővel és a kilenc sebességes automata váltóval repíti a svéd hipersportautó csodát. A Light Speed Transmission-nak nevezett technológia képes ugrálni a fokozatott között. Például, ha a sebességváltó hetedik fokozatban van, de úgy érzékeli, hogy a negyedikre van szükség, akkor képes megkerülni az ötödik és a hatodik fokozatot.