Digitális technológiák a járvány elleni harcban

0
212

Az InterSystems, információs technológiai szolgáltató célja az ügyfelek skálázhatósággal, interoperabilitással és sebességgel kapcsolatos problémáinak megoldása. Bejelentették TrakCare elektronikus orvosi nyilvántartási rendszer (T2020) rendelkezésre állását.

A TrakCare új verziójának ütemezése lehetővé tette az InterSystems számára, hogy integrálja a járványhoz rendelt funkciókat és ezeket a fejlesztéseit ingyenesen elérhetővé tette a korábbi verziók felhasználói számára is.

A T2020 olyan felhasználói élményt nyújt, amelyet a világ minden táján biztosítják a klinikai munkafolyamatok javulását. Az intuitív és érzékeny mobil interfész, amely a különböző eszközökre átméretezhető, úgy fejlesztették ki, hogy tükrözze azokat a platformokat, amelyeket az emberek már használnak a személyes életükben, elősegítve a felhasználók elfogadását, csökkentve a képzési időt és felgyorsítva a folyamatokat az időtakarékosság érdekében.

A TrakCare új verziója bevezeti az Encounter Record programot is, ami az összes betegnyilvántartást és a kapcsolódó dokumentációt egyetlen, egységes munkaterületen központosítja és a kívánt időben veszi fel a szükséges információkat. A T2020 intuitív és strukturált keretet biztosít az orvosok, az ápolók és a beteg problémáinak meghatározására, egy cselekvési terv eldöntésére és az ellátás holisztikus megközelítéssel történő eredményének nyomon követésére.

Sarah Gardner Új-Zéland egyik legnagyobb magánsebészeti létesítményének, a MercyAscot fejlesztésének, minőségének és biztonságának ügyvezető igazgatója elmondta: „Az a célunk, hogy ne csak magas színvonalú ellátást nyújtsunk, hanem megértsük a betegeinket és képesek legyünk cselekedni a gyűjtött információk alapján a folyamatos fejlesztés érdekében. A TrakCare megadja az alapot, amely lehetővé teszi, hogy innovatív ellátást nyújtsunk beteginknek az teljes lánc során.”

A vírus terjedésével fokozódott az igény a nagy létszámú tesztelésre, a laboratóriumi eredmények jóváhagyásának gyorsítására és ésszerűsítésére. Válaszul az InterSystems előkonfigurációkat és elemző interfészeket adott a T2020-hoz, így a laboratóriumi-orvosok az emberi beavatkozást igénylő tesztekre összpontosíthatnak.

Sőt, ahogy a koronavírus elterjedt, az InterSystems felismerte a lehetőséget, hogy hosszú távon megkönnyítse a távoli és decentralizált ellátásra való áttérést. Most integrálva a Skype, a Microsoft Teams, a Google Meet, az Attend Anywhere és más telekommunikációs platformokba, a T2020 segít megoldani a betegek problémáit, akik nem képesek személyesen részt venni a konzultációkon.