A Human Touch to Human Tech tanulmánya megmutatta, míg az ügynökök a személyes kapcsolatot a legjobban értékelt szegmensnek tekintik, addig az utazók szerint a barátságos kommunikáció és a telefonos elérhetőség fontosabb.

Úgy tűnik, a milleniumi nemzedék és a Z generáció szintén értékeli a telefonos kapcsolatfelvételt, annak ellenére, hogy a vállalati oldalon sokan azt gondolják ez csak az idősebb generációk számára szól.

A tanulmányban arra a következtetésre jutottak, hogy az ember-tech hibrid megközelítés sikeres lesz,  különösen azoknál a vállalatoknál, ahol a technológia és az emberek közötti kapcsolat összekötésére összpontosítanak.

A Travelport tavalyi kutatásai szintén rámutattak, hogy az üzleti utazók a digitális megoldások és az emberi interakció keverékét keresik.

A COVID-19 világjárvány előrehaladtával azonban sok utazási társaság, elismerve a veszteségeket, már előre jelezte, hogy fontosabb szerepet kap az automatizálás fejlesztése a jövőben.

Az Amadeus jelentése szerint a válság bebizonyította, hogy szükség van olyan emberekre, akik bizalmat teremtenek és építenek. Ugyanakkor azt is jelzik, hogy a világjárvány rámutatott a technológia fontoságára, melyben a mesterséges intelligencia, az újtípusú chatbotok és a kifinomultabb gépi tanulás enyhítheti az emberekre háruló terheket.

Leaders need to prepare for hybrid AI workforce - Rialto

Az Amadeus a közelmúltban mutatta be Travel-19 chatbotját, amely a járvánnyal kapcsolatos legfrissebb információkat tárolva segítik az utazások megtervezését. A Chatbot egyetlen felületre gyűjti a nyilvános információk linkjeit, így segítve az utazókat. A végeredmény egy kiválóan működő ember-tech hibrid munkakapcsolat.

AI-Human Partnerships Tackle “Fake News” - IEEE Spectrum

A társaság rámutat egy tavaly közzétett Harvard Business Review tanulmányra is, amely eloszlatott több, a diszruptív technológiák körüli mítoszot, és bemutatta, hogy a hibrid munkakapcsolatot alkalmazó vállalatoknak hogyan javult a teljesítménye.