Az American Express Global Business Travel (Amex GBT) új, a fenntarthatóság jegyében készült funkciót indított el vállalati utazási szoftverében.
A Neo utazási menedzsment platformon, új szén-dioxid-kibocsátás szerinti szűrés vált elérhetővé, amely segít az felhasználóknak környezettudatosabb foglalás kiválasztásában. A kereső funkciót ráadásul nem csak a légi, hanem még a vasúti foglalásokra is kiterjesztették. A fejlesztésbe bevonták kommunikációs szinten ügyfeleiket és még az utazókat is.
“A fenntartható utazás továbbra is a legfontosabb prioritás a vállalati közösség számára” – mondta Andrew Crawley, az American Express Global Business Travel kereskedelmi igazgatója.
“Az új Neo emissziós szűrő lehetővé teszi az utazók számára a karbonlábnyomuk (szénlábnyom) figyelembevételét.”
Az Amex GBT az egész világon együttműködésben áll több vállalattal, hogy felkészüljenek az üzleti utazók újbóli szállítására.
Az utazási menedzserek törekednek a program optimalizálására, a költségkontrollra, összpontosítva kötelezettségeikre, de nem veszítették szem elől a célkitűzést, hogy fenntartható szolgáltatást nyújtsanak.
Időközben az Amex GBT közzétette éves környezeti, társadalmi és kormányzati jelentését, amely részletezi az előző év során a vállalat társadalmi felelősségvállalás területén elért haladását.
Si-Yeon Kim, az Amex GBT kockázatkezelési és megfelelőségi vezetője azt mondta: „Ha bármit is megtudtunk az elmúlt hónapokban, az az, hogy a társadalomak és a gazdaságok szenvednek, mikor az emberek mozgása korlátozva van.”
A vállalat szerint a történések által megerősítést nyert az a hit, hogy az utazásra a jó hatalmaként kell gondolni, hiszen gazdagítja a kulturális kapcsolatainkat és fellendíti a gazdaságokat az egész világon.