Megérkeztünk a virtuális utazások korába

0
82
kép: recentlyheard.com

A koronavírus-járvány okozta gazadasági pusztítása felgyorsította a virtuális technológiák felemelkedését a világ iparágaiban. A turizmus sem képez kivételt ez alól, sőt talán kijelenthetjük, hogy a járvány egyik legnagyobb vesztese.

A virtuális valóság jelentheti a kiutat?

Még mindig nagy a szkeptikusok tábora, de a számok magukért beszélnek. Már a járvány megjelenése előtt kiemelkedő eladási számokat produkáltak a virtuális valóság eszközök és egyre növekszik az érdeklődés a virtuális túrák iránt.

Az új technológiáknak köszönhetően a virtuális túrák napjainkban jóval kifinomultabb, mint korábbán. Hozzá kell tenni, hogy a jobb minőség magasabb kiadásokkal jár, amit még sokan nem engedhetnek meg maguknak.

Technology Transforming the Travel Industry

Hogyan vélekednek a vállalatok?

A vírust tömeges elbocsátások és rendkívüli utazási korlátozások követték. Nem lehet tudni, hogy a kereslet mikor és hogyan lesz képes visszatérni a régi kerékvágásba. Az intelligens vállalatok most alkalmazkodnak és keresik a megoldást arra az esetre ha senki sem utazhat még huzamosabb ideig.

Szerencsére nincs szüksége hatalmas költségvetésre a virtuális utazási megoldásokba történő befektetéshez. A vállalatokat behatároló korlátok növelik a kreativitást.

Exportálható az élmény?

A marketing szakértők úgy vélekednek, ha az emberek nem juthatnak el új helyekre, az élményt kell elhozni a számukra.

A Visit Florida Beach Finder által készített Trip Tuner elhozza a felhasználók otthonába a napfényt miközben lehetőség nyílik felfedezni az ideális tengerpartot.

A Bahama-szigetek 360 fokos légi felvételekkel és szigetkeresővel kápráztatja el a kíváncsi élménykeresőket.

A Crowdriff Localhood programja vizuális betekintést kínál a helyi kisvállalkozások üzleteibe és termékkínálatába is.

Ráadásul a virtuális utázások által indikált interakciók mérése sokkal megbízhatóbb, mint a felmérések alapján kikövetkeztetett keresleti minták, szokások. Tehát kijelenthető, hogy a virtuális technológiák segítik a marketing szakemberek mukáját az előrehaladásban a turizmus iparág területén.

A felhasználók szempontjából is nagy segítséget jelent a virtuális valóság használata. A technológia segítségével könnyebben hozhatnak döntést, választhatják ki a számukra legideálisabb utazási formát, úti célt és így a mennyiség felváltható a minőséggel, ami segíthet a járvány előtt egyre aggasztóbb méreteket öltő tömegturizmus problémáján is.

VM