Múlt szombattól kerültek ki Budapest és 10 vidéki nagyváros utcáira azok a plakátok, melyet bárki életre kelthet okostelefonja segítségével. A kiterjesztett valósággal operáló kampány azért forradalmi, mert a korábbi technológiákkal ellentétben már nem szükséges hozzá semmilyen applikációt letöltenie a megtekintőnek. Olyannyira friss megoldásról beszélünk, hogy ilyen szoftvert most használnak először Magyarországon reklámtevékenységre.

A felhasználó – a citylight előtt állva -, egy azon megjelenített url címet megnyitva képes életre kelteni a plakátot, intenzív vizuális élményként rétegeire bomlik a kreatív, és elhelyezkedik a térben. A kiterjesztett valóságban a promotált sorozat trailerének izgalmas részletei is megtekinthetőek.

Az élményen túl ingyenes HBO GO kuponokkal is kedveskednek, melyeket a plakát életre keltése után digitálisan fel is kínálnak a weboldal felkeresőinek. A felhasználók email címük megadását követően postaládájukba kapják egyedi voucher kuponukat. Ezek felhasználásával +1 hónapig teljesen térítésmentesen használhatják az HBO GO szolgáltatását már meglévő, és új felhasználók egyaránt.

 

A projekt megálmodója és megalkotója, a 5mart Studio ezzel a kampányával elhozta az idei Aranypenge JCDecaux Innovációs díját, ennek keretei között valósíthatták meg most november második felében a JCDecaux reklámfelületein ötletüket.

 

Az élményt november végéig bárki kipróbálhatja Budapesten, Pécsen, Békéscsabán, Miskolcon, Szegeden, Székesfehérváron, Győrben, Szolnokon, Nyíregyházán, Szombathelyen és Veszprémben.