Változó trendek az online foglalások területén

0
42

Az utóbbi időszakban az online utazási irodák üzleti tevékenysége nagymértékben a szállodai foglalások értékesítésén alapult. De 2019-ben ez a trend kétségtelenül megváltozik, mivel alaptevékenységük mellett nagyobb energiákat fognak mozgósítani az éttermek, túrák, szabadidős tevékenységek utazásba történő bevonására is.

Az online utazási irodák jövője teljesen nyitott. Viszont több a feladat a marketing és üzleti modellek kialakításával, mint magukkal a termékekkel. Régi, korábban bevált trendek, gyakorlatok változtak meg, vagy tűntek el véglegesen. Megjelentek a márkahirdetések a keresőmotorokban fizetett hirdetések helyett, ami felgyorsította prepaid üzleti modell fejlődését is.

A TripAdvisor a szállodai foglalásokból, ami a vállalat fő tevékenységi köre, bevételének 73 százalékát érte el. Ugyanebben az időszakban a nem szállodai szegmensből származó bevételek több mint 80 százalékkal emelkedtek 429 millió dollárra az előző évhez képest.

Szakértők szerint az említett szegmensek beépítése azért fontos az online utazási irodák számára, mert bevételnövelő ereje mellett a felhasználók számára is további segítséget nyújt a tájékozódásban az új, még ismeretlen helyek, programok felfedezésében, ezzel növelve a felhasználói élményt.