Fontos a webhelyek modernizálása és a vásárlói élmény növelése

0
540

Számos új frissítés került a Salesforce – Commerce Cloud platformjára, amelynek célja a szervezetek ösztönzése a webhelyek modernizálására és a vásárlói élmény növelésére.

A lépés magában foglalja a mesterséges intelligencia és a vizuális keresési képességek hozzáadását az API-hoz (aplication programming interface – alkalmazásprogramozási felület) és a fejlesztői szolgáltatásokhoz azzal a céllal, hogy tapasztalatokat szerezzenek a különböző ügyfelek érintkezési pontjai között.

A vállalat a Deloitte korábbi kutatásait idézte, azzal érvelve, hogy a kiskereskedők átlagosan 40 különböző rendszert használnak az ügyfelek megszerzésére. Ez természetesen magában foglalja a call centert, a mobil, az e-mail és a közösségi médiát is. Az adatok mennyiségi növekedése miatt nem volt lehetséges azok összeszűrése oly mértékben, hogy a lehető legjobb értékesítési rendszert állítsák fel.

Azonban az idők megváltoztak. Speciális jellemzők tekintetében a Commerce Cloud, az API és a Visual Search segítségével új szintre emeli a digitális kereskedelmet. Bár az előbbi még alapkoncepció, de a vállalat megígérte a kereskedőknek, hogy személyre szabott és következetes tapasztalatok megszerzésére lesznek képesek, függetlenül attól, hogy a vásárlók hogyan és milyen módon lépnek kapcsolatba a márkával.

„A digitális kereskedelem már nem csak egy kosárból áll” – mondta Mike Micucci, a Commerce Cloud vezérigazgatója. „A Salesforce Commerce Cloud alkalmazásával a vállalatoknak megbízható partnere lesz, ami segít találkozni az ügyfeleikkel, bárhol is vannak, a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatás által.”