A digitális marketing térhódítása

0
53

Ma neves nemzetközi marketing szakemberek véleményeit mutatjuk be az idei évvel kapcsolatban. Érzékelhető, hogy a technológia fejlődésével egyre több vállalat használja marketing tevékenység céljából a digitális platformokat, sőt első számú hirdetési felületként kezelik és stratégiai fejlesztéseket folytatnak a hatékonyság növeléséért.

A helyes döntések megalkotásának koncepciója a technológia konvergenciája és erőteljesebbé válása máshol is nyilvánvaló. „Az egyik legnagyobb változás, amit látni fogunk, az, hogy a hirdetés kreativitása egyre jobban felzárkózik az ad tech-hez” – mondta Oliver Whitten, az Adform ügyvezető igazgatója. „Iparágként olyan pontot értünk el, ahol sok lehetőség van arra, hogy pontosabban célozzuk meg a célközönséget, de mégis ugyanazokat az általános bannereket adjuk meg minden felhasználónak.

„A kreativitás akadályai többnyire emberiek” – tette hozzá Whitten. „A tech már ott van és nagyrészt készen áll, amire szükség van, a kreatív média szakemberek hajlandósága arra, hogy kihasználják az új technológiák adta lehetőségeket.”

„Ahhoz, hogy lépést tartsunk a fogyasztókkal, a marketingszakembereknek folyamatosan tesztelniük kell az új marketingcsatornákat és taktikákat, hogy kiegészítsék és fejlesszék beszerzési stratégiáikat. De bizonyítaniuk kell ezeknek a befektetéseknek az értékesítési, bevételi és egyéb kulcsfontosságú üzleti mutatókra gyakorolt hatását is.” – mondta Wayne St. Amand, a Vision IQ marketing igazgatója.

Úgy tűnik, a felhő (Cloud) esetében sok vállalat és márka 2019-ben megvizsgálja, hogy mit tesz az Amazon az esetleges megkülönböztetés érdekében. „Nyilvánvaló, hogy az Amazon hirdetési kínálata jelentős növekedési terület lesz 2019-ben” – mondta Wesley MacLaggan, a Marin Software marketing vezetője. Az Amazon nélkülözhetetlen platformnak számít a digitális hirdetésköltségek hozzárendeléséhez. Egyre több digitális hirdető látja a lehetőséget az Amazonban, mint növekedési potenciál az üzleti tevékenységük számára, és hatékonyabbnak gondolják Google vagy a Facebook hirdetéseknél.

Forrás: marketingtechnews.net